شناسنامه کوروش

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

 

شاهپارس،شاهانشان، شاهماد، شاهبابل، شاهسومرواکد
شاه چهارگوشهٔ جهان
دوران
۵۵۹۵۲۹پیش از میلاد.[۱] (۳۰سال)
تاجگذاری
زادروز
۶۰۰یا ۵۷۶ پیش از میلاد
زادگاه
مرگ
۵۲۹پیش از میلاد
آرامگاه
پیش از
پس از
همسر
دودمان
پدر
مادر
فرزندان


نظرات شما عزیزان:

موبد اعظم اهورا مزدا
ساعت19:41---10 خرداد 1391
منم یه وبلاگ از کوروش دارم یعنی یکی از طرف داران شاه شاهان حضرت کوروش کبیرم خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید و نظرتونا بدید البته ما باید کوروش را جهانی کنیم برای جهانی کردنش میتونید روی من حساب کنید خوشحال میشم به من ایمیل بزنید

کورش
ساعت11:25---1 خرداد 1391
سلام
من وبلاگتون رو لینک کردم ، خوشحال میشم شما هم لینکم کنید


تیرداد
ساعت10:58---9 ارديبهشت 1391
یه چیزی کم داره؟! ننوشته پدر مردم ایران زمین!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 8 ارديبهشت 1391سـاعت 8:35 نويسنده farnaz
яima